VITAKRUID 

HET ZIT ERIN

2025







Inzicht

Werk, een druk gezin, tijd doorbrengen met vrienden, sportieve doelen. Je wil het allemaal. En je wil het allemaal goed doen. Geen compromissen maken; geen kansen laten liggen. Niet of-of, maar en-en.

Vitakruid ondersteunt jou in het bereiken van je persoonlijke doelen. En weet dat je het in je hebt. Én dat wat jij daarvoor nodig hebt in de producten van Vitakruid zit. Want ook zij doen geen compromissen. Van op maat gemaakt advies tot kwalitatieve supplementen rijk aan werkzame stoffen. 

Idee

Het nieuwe merkconstruct ‘Het zit erin’ is de aanmoediging voor ieders persoonlijke doel, hoe groot of klein dan ook: Wat je er ook uit wil halen? Het zit erin. Maar is aan de andere kant ook heel letterlijk te gebruiken om kwaliteit en kennis te benadrukken op product niveau. Oftewel van persoonlijke doelen aanmoedigen: het zit erin. Tot welke hoogwaardige ingrediënten er in de producten zitten: het zit erin. 

Het nieuwe merkplatform ‘Het zit erin’ komt tot leven in een volledige 360°-campagne, kenmerkend door een POV vanuit het product, die de gedachte ‘het zit erin’ extra benadrukt. Naast TV, Socials, OLV en radio krijgt (D)OOH speciale aandacht. Met situationeel geplaatste, slimme uitingen wordt verfrissend ingespeeld op het umfeld waarin ze zich bevinden. Zo krijgt iedereen op het juiste moment en op de juiste plek een aanmoediging: Alles uit je ochtend halen. ‘Het zit erin’.